Sähköinen asiointi

Palvelut

Ylöjärven kaupungilla on useita sähköisiä palvelutoimintoja ja -kokonaisuuksia. Sähköistä asiointia pyritään kehittämään ja laajentamaan jatkuvasti.

Sähköisiä palveluja:

Asiointitili

Ylöjärven kaupunki on ottanut käyttöön Kansalaisen asiointitilin asianhallintajärjestelmän yhteyteen. Asiointitili on tietoturvallinen viestintäkanava kuntalaisen ja kunnan viranomaisen välillä. Viestintä on kaksisuuntaista. Kaupunki voi lähettää suoraan Asiointitilille kokous- ja viranhaltijapäätöksiä sekä vastaanottaa asiointiviestejä liitetiedostoineen.Tämä edellyttää, että yhteydenottaja on rekisteröitynyt Asiointitilin käyttäjäksi ja laittanut asian vireille sen kautta tai erikseen pyytänyt Asiointitiliä yhteydenpitokanavaksi.

Lisätietoja:
p. 050 390 4795, kirjaamo@ylojarvi.fi
www.valtori.fi/palvelut/asiointitili

Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtorin tuottama Kansalaisen asiointitili -palvelu uudistuu keväällä  2017. Nykyinen palvelu tulee korvautumaan uudella palvelulla ja jatkossa kansalaisen vastaanottamat viestit näkyvät uudistuvan Suomi.fin Omat viestit -sivulla. Uudistuva Suomi.fin kokeiluversio on julkaistu osoitteessa beta.suomi.fi.

Kuntalaisaloite

Ylöjärven kaupungille voi tehdä kuntalaisaloitteen oikeusministeriön Kuntalaisaloite.fi-palvelussa.

Rekrytointi

Ylöjärven kaupungin avoimet työpaikat näkyvät ja niitä haetaan Kuntarekry-ohjelmassa

 


Sivu päivitetty 28.2.2017

Ylöjärven kaupunki

Kuruntie 14, PL 22, 33471 Ylöjärvi
p. 03 565 30 000
kirjaamo@ylojarvi.fi