Hyppää sisältöön

Chat-neuvonta

Ylöjärven kaupunki palvelee kotisivuillaan myös chatin kautta. 

Chat-neuvonta palvelee arkisin. Kellonajat vaihtelevat toimialoittain. Kun chat on toiminnassa, sivujen oikeassa alareunassa näkyy sininen keskusteluruutu. Kullakin sivustolla vastataan sen oman aihealueen kysymyksiin ja vastaajat ovat kyseisten toimialojen työntekijöitä. Chat-yhteys on suojattu. 

Chat-neuvonta käynnistyi vuonna 2016, ensin kokeiluna mutta pian jo vakipalveluna. 

Kysy chatissa 

Chatin lisäksi toimialojen henkilöstö on tavoitettavissa myös puhelimitse ja sähköpostitse. 

Erityiset chat-palvelut nuorille ja heidän vanhemmilleen 

Ylöjärven kaupungin asiantuntijat vastaavat Enjaksa.fi-chatissa nuorten vanhemmille ja Normaali.fi-chatissa nuorille itselleen. 

Päivitetty: 15.9.2020