Hyppää sisältöön

Sähköiset palvelut kuntalaisille

Ylöjärven kaupungilla on useita sähköisiä palvelukokonaisuuksia. Sähköistä asiointia pyritään kehittämään ja laajentamaan jatkuvasti.

Pirkanmaan hyvinvointialue

Suomi.fi-viestit

Suomi.fi-viestit on nopea ja tietoturvallinen tapa viestiä julkisen hallinnon ja muiden viestipalvelua käyttävien organisaatioiden kanssa. Organisaatiot voivat lähettää kansalaisille päätöstietoja ja muita dokumentteja. Osalle organisaatioista kansalainen voi itse lähettää viestejä ja liitetiedostoja.

Suomi.fi-viestit palvelu otettiin käyttöön vuonna 2017. Palvelusta vastaa Digi- ja väestötietovirasto.

Lisätietoja voit lukea Suomi.fi-sivustolta.

Rekrytointi

Ylöjärven kaupungin avoimet työpaikat näkyvät ja niitä haetaan Kuntarekry-sivustolla.

Tarvitsetko digitukea?

Tarvitsetko apua sähköisessä asioinnissa? Nämä sivustot ja palvelut auttavat:

Pirkanmaalla tarjottava digietätuki (suomidigi.fi)

Kansalaisneuvonta (Digi- ja väestötietovirasto)

  • Kansalaisneuvonnan puhelin 0295 000 (avoinna ma-pe 8-21, la 9-15)
  • Kansalaisneuvonta vastaa kansalaisten sähköistä asiointia liittyviin kysymyksiin, etsii heidän puolestaan tietoa ja ohjaa oikeiden julkisten palvelujen ääreen.

Ilmoittajansuojelulain mukainen ilmoituskanava 

Ylöjärven kaupunki on ottanut käyttöön ilmoittajansuojelulaissa säädetyn ilmoituskanavan. Luottamuksellisen ilmoituksen voivat tehdä Ylöjärven kaupunkiorganisaation nykyiset ja entiset työntekijät, työnhakijat sekä harjoittelijat ja vapaaehtoistyöntekijät. Lisätietoja ilmoituskanavasta

Turvallisesti verkossa

Muistathan, että tavallinen sähköpostiyhteys on suojaamaton. Sähköpostitse voidaan välittää vain yleisluontoista tietoa.

Päivitetty: 5.12.2023