Avoin webseminaari: Whatsapp ja omnikanavaisuus – asiakaskohtaamisen tulevaisuus

Etätapahtuma - Internet - Sinimäentie 8 B

Haluatko oppia tulevaisuuden asiakaspalvelun saloja? Joonas Jukkara Digitoimisto SEOSEONilta pitää ilmaisen ja avoimen nettiseminaariin 12.9.2019, jonka aiheena on omnikanavainen asiakaspalvelu ja miten se tulee tulevaisuudessa parantamaan asiakaspalvelua yritysmaailmassa.

Omnikanavaisuus tarjoaa vastauksia ja ratkaisuja niille yrityksille, jotka nykypäivänä kommunikoivat asiakkaidensa kanssa useiden medioiden kautta ja kohtaavat sen haasteita. Monikanavaista asiakaspalvelua käyttäessä on tärkeää osata organisoida asiakkaiden asiat oikein, että ei tule tuhlatuksi molempien aikaa ja tehtyä virheitä. Tässä omnikanavaisuus auttaa.

OMNIKANAVAISUUS JA WHATSAPP ASIAKASPALVELUN VÄLINEINÄ

Seminaarissa esitellään omnikanavaista asiakaspalvelua käytännössä, apuvälineinä Freshdesk ja Whatsapp. Sen aikana tuodaan esille omnikanavaisen asiakaspalvelun tehokkuutta ja parantuvaa asiakaskokemusta.

SEMINAARIN PÄÄTEEMAT

  • Omnikanavaisuus asiakaskokemuksissa ja miksi se on aspan tulevaisuus
  • Millä tavoin omnikanavaisuus parantaa monikanavaista asiakaspalvelua
  • Kuinka voit itse hyödyntää omnikanavaisuutta yrittäjänä
  • Vastauksia seminaarin aikana tulleisiin kysymyksiin.

 

Seminaarin ajankohta on klo 14:00, 12.9.2019. Tapahtuma on avoin kaikille. Ennen seminaaria heräävät kysymykset ja tiedustelut voi osoittaa Joonas Jukkaralle osoitteissa info [at] seoseon.com sekä projektinhallinta.info/. Ilmoittautua voit täällä!

Ilmoittautuminenhttps://freshdesk.com/fi/webinars/whatsapp-ja-omnikanavaisuus/
Tapahtuman järjestääDigitoimisto SEOSEON, info@seoseon.com, +358 400 416 996, https://projektinhallinta.info

« Takaisin tapahtumalistaan

Ajankohta

  • 12.9.2019 14:00-15:00
Ilmoita tapahtumasta

Haluatko korjata jo julkaistun tapahtuman tietoja? Ilmoita muutoksesta.


Ylöjärven kaupunki

Kuruntie 14, PL 22, 33471 Ylöjärvi
p. 03 565 30 000
kirjaamo@ylojarvi.fi