Takaisinsoittopalvelu helpottaa puhelinasiointia terveyskeskuksessa

3.5.2018

Ylöjärven kaupungin kaikilla omalääkärialueilla on käytössä takaisinsoittojärjestelmä. Palvelu vähentää puhelimessa jonottamista ja edistää hoitoon pääsyä varmistamalla yhteydensaantia terveyspalveluihin.

Takaisinsoitto tarkoittaa, että asiakas jättää omahoitajan numeroon soittopyynnön, minkä jälkeen asiakas voi sulkea puhelimen ja hoitaja soittaa asiakkaalle takaisin samana päivänä. Takaisinsoittopalvelu toimii terveyskeskuksen aluevastaanoton aukioloaikojen mukaisesti. Takaisinsoittojärjestelmä on käytössä myös ensiavussa.

Kun soitat palvelunumeroon

  • Kuuntele rauhassa nauhalla annettuja ohjeita lopettamatta puhelua.
  • Kuulet ensin tervehdyksen "Soitit Ylöjärven terveyskeskukseen”.
  • Ohjelma pyytää tekemään palveluvalinnan: valitse haluamasi palvelu.
  • Myös puheviestin jättäminen on mahdollista, jos puhelimesta ei saa tehtyä valintaa.

Huomioitavaa

  • Jos soitat salaisesta numerosta tai puhelimesta, jossa on numeronäytön esto, sinun täytyy syöttää numerosi itse järjestelmään.
  • Takaisinsoitto tulee asiakkaalle omahoitajan tai ensiavun numerosta.
  • Takaisinsoitto ei tule aina välttämättä asuinalueen nimetyltä omahoitajalta.
  • Takaisinsoittoa ei suositella henkeä uhkaavien asioiden hoitamiseen eikä lähellä terveyskeskuksen sulkemisaikaa.
  • Jonotuksen hinta määräytyy paikallispuhelumaksun lisäksi soittajan oman puhelinliittymän hinnoittelun mukaisesti.

> Terveyskeskuksen ajanvaraus 

 

« Takaisin


Ylöjärven kaupunki

Kuruntie 14, PL 22, 33471 Ylöjärvi
p. 03 565 30 000
kirjaamo@ylojarvi.fi