Ylöjärven markkinointikysely päättyi, vastauksia kertyi peräti 1010
Kategoria: Liikunta Asuminen ja ympäristö Kirjasto Kulttuuri Nuoret Sosiaali- ja terveyspalvelut Yleiset

Ylöjärven kaupungin markkinointikysely on päättynyt. Vastauksia kertyi 1010, mikä on poikkeuksellisen suuri määrä. Kiitämme lämpimästi jokaista vastaajaa!
”Lähde tutkimusmatkalle Ylöjärven ytimeen” -kysely oli avoinna verkossa 17.10.-6.11.2022. Valtaosa vastasi 11 kysymystä sisältäneeseen nuorten ja aikuisten kyselyversioon. Lasten lyhennetty versio keräsi 75 vastausta.
Kysely oli osa Ylöjärven kaupungin brändityötä, jonka kautta kaupungin markkinoinnille halutaan paras mahdollinen pohja.
- Kuten kyselylomakkeessa todettiin, Ylöjärvi löytyy kyllä jo kartalta, mutta miten saamme sen suoremmin ihmisten sydämiin ja mieliin, kuvailee kyselyn ja brändityön tarkoitusta kaupungin viestintäpäällikkö Tiina Helminen.
Brändityön konkreettisena tuloksena syntyy suunnitelma siitä, mitä näkökulmia ja millaista asennetta Ylöjärven kannattaa nostaa markkinoinnissaan esille. Tämä ”brändistrategia” valmistuu loppuvuoden aikana ja se julkistetaan vuonna 2023. Kaupungin kumppanina brändityössä on markkinointitoimisto Staart.
Lisätietoja:
Viestintäpäällikkö Tiina Helminen, p. 050 437 1247, etunimi.sukunimi@ylojarvi.fi
Paljon kiitoksia Ylöjärven lukion 1. vuoden yrittäjyyslinjalaisille, jotka toimivat ”Ylöjärvi-feissareina” ja keräsivät runsaasti kyselyvastauksia projektiviikollaan.