Valitse sivu
Etusivu / Uutiset/Hyvinvointipalveluilla on uusi sähköinen palvelukanava – kysy neuvoa Jelpistä

Ylöjärven kaupungin hyvinvointipalvelut ovat avanneet uuden sähköisen palvelukanavan, jonka avulla asukas voi pyytää neuvoa häntä askarruttavaan tilanteeseensa. Halutessaan asukas saa konkreettista ohjausta palveluihin, jotka auttavat tilanteessa ja palveluihin hakeutumisessa. Lomakkeen avulla voi kysyä neuvoa esimerkiksi silloin, jos haluaisi aloittaa uuden harrastuksen tai lähteä mukaan yhdistystoimintaan, mutta ei tiedä mistä palvelu löytyy tai miten palveluun tai toimintaan hakeudutaan.

Jelppi-lomake ohjautuu Ylöjärven kaupungin hyvinvointipalveluihin, josta asukkaaseen otetaan yhteyttä hänen toivomallaan tavalla 1–3 arkipäivän kuluessa. Ohjaus- ja neuvontatapaamiseen voidaan varata tapaamisaika (kotikäynti ei ole mahdollinen) tai sitä voidaan toteuttaa myös puhelimitse sekä etäyhteydellä.

Jelpin kohderyhmänä ovat kaikenikäiset ylöjärveläiset. Palvelu on maksutonta ja luottamuksellista.

> Sähköinen Jelppi-lomake

Lisätietoja:

Hyvinvointisuunnittelija Outi Ilosalo, p. 0417308442, etunimi.sukunimi@ylojarvi.fi